czwartek, 1 maja 2014

majówka


Hej, przedstawiam moje nowe nabytki, na dole lampionik z pepco za jedyne 7 zl :) od dawna poluje na jakiś lampion, ale te większe i dobrej jakości sa bardzo drogie. Ten jest malutki fajnie wykonany i w przystępnej cenie polecam :)
na górze papierowe kule :) sama je zrobiłam, ponieważ bardzo mi sie podobały inspiracje które widziałam w internecie. niestety nie udało mi sie zdobyć cienkiej bibuły w jednym kolorze wiec na probe kule z kalki, niestety okazała sie za sztywna. ciemna kulka wykonana z 12 kawałków tekturki, szybki i łatwy pomysł ;) zdjęcie słabe bo aparat juz stary, w dzień moze uda mi sie zrobić lepsze ;)
bukszpan rośnie, pogoda dopisuje ;)
projekty czekają a ja czekam na wene ;)


tym czasem fajna nuta polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz