piątek, 14 marca 2014

Witam, Hi!
To mój pierwszy post, za bardzo jeszcze nie wiem co i jak do czego służy, ale jak to się mówi : "jak się nie wywrócisz, to się nie nauczysz;)". Nie wiem od czego by tu zacząć, może od mojej mani kupowania (: Uwielbiam zakupy, nowe ubrania, ale również gadżety do domu. Ostatnio cięgle poluje na jakieś tanie okazje na allegro.pl, udało mi sie wylicytować dwie lampy za okazyjna niska cenę.
Po za tym ostatnio miałam ogromną potrzebę prze aranżowania przestrzeni wokół mnie tj. pokoju który wynajmuję (:
Zrobiłam więc porządek, małe przemeblowanie oraz małe zakupy w Ikei (:
Jutro może wrzucę zdjęcia.
A tak po za tym kontynuując wiosenne porządki myciem okien i  przewietrzaniem szafy. Tak oto powstała stronka z ciuszkami na sprzedaż, w których nie chodzę. Zapraszam :) <3 https://www.facebook.com/releasethecloset

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz